Rydding og tømming av eiendom
Tømming og rydding av dødsbo, hus og leilighet, kontor, bedriftslokaler og mer
Fleksible
Har du et hasteoppdrag med kort frist? Ikke noe problem. Vi er fleksible og kan ta på oss oppdraget når det passer for deg.
Rydding
Vi utfører sortering, rydding, demontering av møbler
Tømming av søppel
Vi henter møbler, hvitevarer andre innbo og frakte det til ønsket lokasjon eller kjører bort til nærmeste avfallsstasjon.
Utvask
Vi har renholder som er godkjente renholdsvirksomheter og kan utfører kvalitetsikret utvask. Prisen inkluderer 48 timer fornøyd garanti.
Hvorfor oss
Vi bestreber oss på å være punketlige, og kommer i tide.
Konkurransedyktig med fastpris
Vi utfører alltid vårt arbeid med respekt og varsomhet.
Vi har stor tro på varige kundeforhold og gjør alltid det vi kan for våre kunder.
Våre serviceorienterte medarbeidere vil alltid sørge for at jobben blir utført effektivt og som planlagt.
Vi kan bidra med å frakte og lagre det som skal tas vare på, eventuelt levere det du vil selge av boets innbo og løsøre, rydde og kjøre bort det som skal kastes, samt rengjøre for visning, salg eller tilbakelevering.
Uansett hva du trenger hjelp til, bidrar vi på din side, med profesjonell utførelse. Vi har lang erfaring innenfor tømming og rydding, og garanterer en smidig og effektiv opplevelse.
Priser
Å beregne prisen på rydding og tømming ligger faktorer som heis tilgjengelighet, eiendoms størrelse, møbler, hvitevarer og mer. Vi tilbyr gratis, uforpliktende befaringer for å gi deg en presis prisestimering.
Send oss en melding
Ta kontakt med oss via e-post, telefon eller ved å fylle ut vårt forespørselsskjema.
Avtalt befaring eller få pristilbud
Etter at du har kontaktet oss, kan vi avtale tidspunkt for en befaring. Hvis oppdraget ikke er veldig omfattende, vil du motta et pristilbud fra oss per e-post eller SMS.
Bestill
Etter at du har akseptert tilbudet fra oss, kan vi avtale tidspunktet for når oppdraget skal starte.
Hvordan fungere det?
Hvordan utfører vi oppdraget
Rydding
Rydding av dødsbo kan ofte være en omfattende prosess. Vi begynner vanligvis med rydding, hvor vi fjerner søppel og lignende, samt tømmer skuffer, kjøleskap og kjøkkenbenk for matvarer for å gjøre det enklere å få oversikt over hva som skal kastes.
Tømming
Så snart eiendommen er ryddet, går vi videre til tømming. Boligen inneholder sannsynligvis kommoder, hvitevarer, TV-er, senger og andre møbler. Disse gjenstandene er ofte tunge og krevende å transportere. Vi har alltid mannskap på to personer tilgjengelig, og hvis nødvendig, kan vi hente ekstra mannskap for at prosessen skal gå raskere.
Utvask
Når eiendommen er tømt, er det på tide å gi den en skikkelig rengjøring/utvask. Hvis du har planer om å selge boligen, er det viktig at den er ren og velstelt for den nye eieren. Vi kan bistå med grundig vask av vinduer, gulv, overflater, toalett, dusjkabinett, badekar, kjøkkenbenker, samt oversiden av eventuelle skap og mye mer
Kontoravvikling
Kontoravvikling er en tjeneste vi tilbyr for bedrifter som trenger å rydde opp og tømme kontorlokaler effektivt og ansvarlig. Enten det er på grunn av nedskalering, flytting, oppgradering eller avvikling av virksomheten, sørger vi for en smidig prosess.
Vi håndterer alt fra fjerning av møbler til resirkulering av elektronisk utstyr, med et fokus på miljøansvarlighet og effektivitet.
Kontakt oss for en skreddersydd løsning som møter dine behov for rydding og tømming av kontorlokaler.
Rydding og tømming av dødsbo
Avvikling av dødsbo er en tjeneste vi tilbyr for å håndtere en avdødes etterlatte eiendeler med verdighet og omtanke. Denne prosessen innebærer rydding, sortering og tømming av boet, og kan inkludere alt fra personlige effekter til møbler og husholdningsartikler. Vi tilbyr en komplett løsning som avlaster de pårørende fra det praktiske arbeidet, samtidig som vi sikrer en verdig behandling av den avdødes eiendom.
Tidligere arbeid
For rydding av dødsbo holder vi åpent alle dager fra 07.00-20.00. Eller, etter avtale.
Prisen på våre tjenester i forbindelse med rydding av dødsbo er avhengig av flere faktorer, som omfanget av jobben og hva dere ønsker hjelp til. Hvilken etasje vi skal bære fra, hvor mange mann vi må være osv. Vi kommer på befaring og blir enige før jobben starter. Tjenesten er helt uforpliktende og gratis. Etter en befaring kan vi estimere en riktigere pris og tidsbruk.